håhå jaja...

En av de segaste söndagarna ever!

Jag börjar bli trött nu, har hållt igång sen tidig morgon, vaknade allt för tidigt och kunde inte somna om, vilket resulterade i att jag gick upp och satte på kaffe. Sen fick jag för mig att jag skulle göra tunnpannkakor... Sagt och gjort, jag gjorde det. Kollade på film, läste bloggar, mumsade på pannkakor och drack kaffe... Typ fyra timmar senare fick jag nog och väckte B och fram tills nu har vi legat och kollat på Två och ½ Män... =) Alltid nått. Solen kikar äntligen fram efter att ha gömt sig heeeeeela dagen. Passa på nu lixom, nu när det snart är dags för dig att gå ner. Sol jävel! Vet inte riktigt vad kvällen kommer innehålla, men jag vet att det finns planer att se Beck kl 21. Dealen var att vi skulle ha popcorn till, palla gå till affären? Vi får la se.

Nu, en cigg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback