HAHAHAHA! ^^

 

John Don King - Du Är Så Ful


Du är så ful, så jag vill slå dig
I ditt huvud med en pinne
Du är så ful, så jag vill knarka

Jag vill äta... äta bajs jag vill äta bajs ("Jag vill äta bajs")
Jag vill döda dig och din mossa
Jag vill döda din bror och din fassa
Jag ska nita din gamla farmor

" I fejset (shouwap) med en pinne (shouwap) och ett biljardklot"

Jag ska nita, din granne för du är så ful det är ditt fel
Jag är så jävla sne så jag vill knarka, skit mycket knark
Jag vill knarka knark ("jag vill knarka knark")

Jag vill skära mig själv, du är så ful så jag vill skära mig själv
fattar du inte du är så jävla fulså jag vill skära mig SKÄR DIG SJÄLV!
("jag vill skära miig")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback