Långtråkigt...

Nu har jag hällt i mig massvis med kaffe, gjort iordning en garderob till Bejb, dammsugit och torkat golvet i hela lägenheten. Skulle vilja ha mer förvaringsutrymme i badrummet. Typ badrumsskåp och nått slags hyll-liknande system. Synd att mitt mobila bredband sniglar sig fram just nu... Annars hade jag spenderat många timmar på en viss hemsida. *host host* =)

Tycker att klockan ska bli dags för mig att åka in till Norrtälje. Funderade för en stund att åka in tidigare än planerat och hänga runt lite. Men, samtidigt, är det någon som är sugen på lite söndagshäng eller? ^^ Call me! Dock är min telefon lite krasslig, den fick nämligen för sig att dricka lite kaffe här på förmiddagen... Säger ingenting mer om det. Jag och mobiler = Dålig kombination...!

jag just nu... =/

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha Anna! Precis min humor ( bilden )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback