Lill-Fredag! =) jaha, nu har jag hällt i m...

dsc04064 (MMS)

Lill-Fredag! =) jaha, nu har jag hällt i mig kaffe och tänkte ta en cigg, sen är jag redo att röja igen...! Hade galet ont i halsen i morse när jag vaknade, men nu känns det bättre, lite öm lix, men inte värre än så.. Jag känner mig rastlös.. Knallar runt och donar med mitt, men endå! Skum känsla! Tur att arbetsdagen snart är slut, är inte jätte sugen på att vara social mot allt folk som rör sig i denna byggnad.. Man kan inte vara på topp jämt! Skickar med en bild på Ceasar som jag tog igår, vi låg och kollade på Happy Tree Friends han och jag, tuggade på ett äpple och toksomnade! =O kanske inte mitt smartaste drag, för jag var sjukt pigg på kvälls kvisten sen.. Nä, dags för ett kragtag kanske..


Kommentarer
Postat av: Kat

Lill-fredag?! Nää.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback