Lördag.

Jag och Ebba åkte in till Norrtälje runt lunchtid idag och kom hem för kanske dyra timmen sedan. Vi har hunnit med massvis med bus. Hälsat på hos mina föräldrar, traskat genom precis hela Norrtälje City för att komma upp till morfar och fika där, Ebba gjorde sig hemmastad på en gång hos morfar, med sin kanin i munnen somnade hon i hans knä. Morfar smälte som smör i solsken! Precis som pappa!

Nu är vi iallafall hemma, Ceasar är keligare än någonsin, avundsjuk kanske? =P Jag funderar på om jag ska starta en film och mysa ihop i soffan, katt på ena sidan, hund på andra. Låter som en oerhört mysig lördag om jag får säga det själv. Först en dusch kanske, och en kall bira på det... ^^ Najs! ♥

Eeeeeeeeh... Ja... He´på er! =P

 

Green Day - 21 Guns

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback