Tre saker...

Tre-saker-testet!

Tre saker jag inte förstår mig på: Kraftiga humörsvängningar, skumt beteende och oärlighet.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: En stor röd glaskruka, fotoskrivare och ett glas pennor.
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, Facebookar och lyssnar på musik.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Vinna på lotto, utforska världen mer, volontär utomlands?!
Tre saker jag kan: Laga mat, Shoppa och bara vara mig! =)
Tre saker jag inte kan: Vänta i all evighet, cykla på en enhjuling, rita.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Hardstyle, House och Anders Ekborg! ^^
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att lita på människor (och mig själv för den delen...), våga chansa och kanske ett nytt språk?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback