Dille på listor. Två öl senare typ...

Senaste impulsköp: Två billiga skräckfilmer från Mekonomen av alla ställen.
Om du var en blomma: Skulle jag vara en nyutslagen solros. SÅ VACKRA!
Pryl du inte kan vara utan: Min mobil!
Lyx är: Att få vara bland de människor man älskar allra mest!
Tidningar du prenumererar på: Inga just nu, men har haft cosmo, solo och korsord.
Vad gör dej förbannad: När saker inte går som jag vill, vissa människor som har det svårt att förstå. Som inte lyssnar. Som sabbar och bara gör livet surt för andra inblandade parter. Orättvisa och falskhet.

Kram eller puss: Myys!
Hyrfilm eller bio: Hyrfilm! Hemma i soffan/sängen under ett varmt täcke. ^^
Natt eller dag: Nattuggla by nature!
Rakad eller orakad: Helst helrakat om jag får välja.
Popsnöre eller sportfåne: Nja, lite mer sportfåne i sånt fall... Inte så mkt för pop.
Kaffe eller te: Kaffe under arbetstid å vardagar, te kan vara mysigt ibland, speciellt på hösten. ♥
Bakispizza eller bakischirre: Bakispizza for the win!
Förfest eller efterfest: Fest som fest! =)
Engångssex eller engångstallrik: Engångs tallrik!
Yngre eller äldre: Äldre. ^^ 

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt: Kan och kan, det tar garanterat en stund att bygga nytt förtroende. Turligt nog har jag inte blivit sviken "än" och tror inte jag kommer bli det heller.
Finns det någon du ogillar starkt: Det finns det...!
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd: jag är rätt bra på att lösa konflikter, kan vid första stund vara lite smått skraj, men skärper till mig rätt fort och löser situationen. Livet är för kort för att vara osams!
Om någon trycker ner dig, vad gör du då: Trycker tillbaka?
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv: Jag är inte rädd för att be om hjälp, men är även bra på att reda mig själv. Men vet vilka som fångar mig när jag faller. Och för det är jag evigt tacksam! ♥
Är du svartsjuk: Beror på. Jag blir sällan svartsjuk, utan känner mest lycka och glädje över andras framgångar och framsteg osv.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta: Liksanerare typ? Eller jag vet inte riktigt, kanske skulle vara kul att testa endå? Se vad man pallar? Vilket psyke jag egentligen har lixom.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den: Ja det gör jag. Why should´nt I?
Vad är det första du tänker på när du vaknar: Oh, another beutiful day! *Not*
Är du troende: Jag tror på saker absolut.
Tycker du om stearinljus: Jag älskar ljus i alla dess former! =)
När blir man vuxen: Blir man någonsin vuxen egentligen? Visst alla åldersgränser som sätts på olika saker. Det köper jag, men vuxen. Vad är egentligen vuxen?

Hav eller sjö: Havet! Varm sandstrand, skvalpande vågor och solnedgång! Love it!
Vad har du för väckarklocka: Mobilen agerar väckarklocka.
Hur ofta klipper du tånaglarna: Typ varje gång jag duschat...
Har du betalat månadens räkningar: Nope, inte än...
Använder du hudlotion: Ja det gör jag... Mysigt jue!
Tycker du om Dr Pepper: Nja, tycker att den smakar mandelmassa... =/
Äpple eller Päron: Äpple är godast, päron svårt att veta... 

Äter du fiskbullar: Ja det gör jag.
När klippte du dig senast: Minns inte riktigt.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat: Helst sushi, men annars Max.

Platt eller vanlig dataskärm: Jag har en platt skärm jag.
Vad har du för mobiltelefon: SonyEricsson W995

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög: Jag dammsuger alltid under soffan.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor: Har ingen byrå...
Har du blivit sövd någon gång: Nej. Det har jag inte.
Lever din mormor: Nej det gör hon inte. Hon gick bort på Våffeldagen 2010.
Har du varit med på TV: Jajjemen, ett flertal gånger. Allsång på Skansen av eget intresse, sen andra svenska "talkshows" via skolan. Eller hur man ska förklara det.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen: Bäst-före-datumet är bara en restriktion för den säljande butiken. Jag menar, jag hade en youghurt i min kyl, vars bäst-före-datum var någon gång under 2007. Gjorde scones för inte alls jätte länge sedan, och använde då den eftersom jag inte hade någon mjölk. Inga som helst problem... ^^ Så ja, jag dricker mjölk som har "gått ut" för tre dagar sedan.
Beskriv din humor: Min humor är låg. Buskis låg. Jonas Gardell och Robert Gustavsson låg. Parlamentet, Scrubs, 2 and a halv men, simpsons, family guy, you name it. Jackass och Viva La Bam... Listan kan göras lång.

Mjukt eller hårt: Jag gillar när det är hårt...!

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu: Jag borde gå å lägga mig, för roligare än så här blir det knappast denna lördag...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback