21 September 2010.

Redan Tisdag. Dagarna bara springer förbi. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet! Ja jag säger äntligen för jag känner att jag börjar klättra på väggarna här hemma. Inte okej! Dock har det varit en välbehövd sjukperiod då jag känt att kroppen inte alls velat sammarbeta med mig överhuvudtaget... Men nu när jag fått en annan sorts penicillin så kanske det komer ge resultat och verka. Apoteks-tanten sa till mig att jag skulle ta två tabletter på en gång, för att sparka igång kuren ordentligt, och ja jag gjorde la det, och kände att när tabletterna sen började verka så blev jag så otroligt trött... Skumt. Sov tills det att Bejb ringde och väckte mig imorse, hade han inte ringt, kanske jag hade sovit än... =P

Plan för dagen, klicka runt på jotex hemsida för lite nya gardiner och liknande, jag har hittat massvis som jag blivit kär i därifrån, funderar även på en sängkappa... Jag ska även plocka ner de gardiner jag har i vardagsrummet och göra någonting med... Vad vet jag inte heller... Packa undan dem ska jag iallafall göra. =P

Men först, kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback