Dagen då jag blev med badkar. ♥




Så här såg mitt badrum ut innan. Ja dusch draperiet brukar inte ligga i handfatet och det brukar stå en hylla där inne oxå, men jag plockade ur det som gick för att underlätta införandet av karet.



Så här blev det sen, när badkaret var på plats, ni får luta huvudet åt vänster.. För jag pallar inte rotera bilden just nu. =P Ceasar var mäkta imponerad av badkaret, och trots att han ramlat i flertalet gånger (oftast då det varit vatten i) så verkar han inte vara rätt för det. Gilla eller ogilla. På hyllan syns även min skitlektyr. Gamla Cosmopolitan och Kalle Anka. =P



Och så här kan det se ut då jag badar. Jag tejpar fast värmeljus på kanten och så får de lysa upp badrummet. Otroligt mysigt, och väldigt rogivande. Jag älskar´t!

Vintern, Im ready! =)

Har en liten tanke om att göra en slags hylla längst väggen. Eftersom karet går att flytta ut från kanten ca 10 centimeter utan att det gör någonting.. Och då längst väggen kunna ha värmeljus medans det badas, och även använda som avlastningsplats, säg ifall det dricks vin i badet, man vet ju aldrig. *blink blink* Så nu har ni sett mitt badrum... Jag kanske gör ett collage sen, på hela lyan och dess utseende, saker ändras ju med jämna vardags rum. Gardiner köps och byts ut... Funderar på att kasta upp lite tavel lister både här och där. Måla om i sovrummet är en annan tanke jag har... Så ni förstår... Mycket pågår uppe i hjärnkontoret. I lajk!

11 dagar kvar!! wii!



Kommentarer
Postat av: Lynn

Men fy helvete vad fint det blev! Jehvlarns! Impad

Postat av: Mats

Men vafan, trodde inte roslagsbostäder satte in badkar nu för tiden? aja spela roland vi har ändå för litet badrum, så man får pallra sig till rimbo för att bada, hehe

2010-09-20 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback