Hem och rensa mynt burken med andra ord.. ...

Hem och rensa mynt burken med andra ord.. Hörde på radion att 50öringen blir ogiltig i.o.m månads skiftet, och palla gå in på banken och lösa in? Nä, plocka ur och lösa problemet i butik. Tvåkronor, ibland får jag flash backs, tio kronors sedeln.. De var fina! Utöver denna mynt info kan jag ju meddela att jag har haft ett gäng "nära döden upplevelser" dygnets tidiga morgon till trots.. Herr busschaufför verkar vara lite orutinerad.. För undan går det, och vid varje möte alternativt sväng på panikbromsar han.. Smått obehagligt! Så ja, nu vet ni det oxå...


Kommentarer
Postat av: Piicha´s blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback