Hög på alvedon.

Gjorde en raid på apoteket tidigare idag. Köpte alvedon, strepsils och någon annan slags halstablett. Minns inte namnet på´t men det bedövar tokigt härligt... Har ingen som helst känsel från svalget och ner... Så som det ska vara med andra ord, har kunnat äta ordentligt också tack vare den bedövande tabletten, jajjemen.. Svängde förbi husläkarmottagningen oxå, i tro om att jag kunde få en "akut" tid, men icke, de bad mig komma tillbaka till kl 17 då drop in tiden börjar... Är inte så jätte pepp på det nu, vill helst ligga och avlida, men bör väl pallra mig ner iaf, eftersom jag har ont i både hals och öron så... =/

Har väl inte så jätte mycket nytt att rapportera, förutom att jag sover väldigt mycket, dricker alldeles för lite och ja... Försöker hålla mig vaken någolunda iallafall, så jag inte blir helt bäng i huvudet av oregelbundna sömntider...

Vill bli frisk!







tihi, 15 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback