Jag vet inte vart jag ska börja!!

Det har ju varit en alldeles underbar Torsdag. Not! Kommer till jobbet och märker att en viss kollega roat sig med att spänna fast det mesta på min vagn med buntband. (Sånna där i plast som typ är jobbiga som fan att försöka klippa sönder) Hur som haver, bökar runt och lyckas få loss alla, trodde jag, men icke, människan hade även spänt fast ett av hjulen... Vagnen var orubblig! MORR! Så där ja, tackar morgonen är förstörd, allt bara bråkar och jävlas med mig... Och inte blir det bättre när jag kommer till det andra objektet, för då är det en hel del missförstånd som skall redas ut och samtal rings och det frågas om grejer och blaaa blaaa blaa...

Det kanske inte låter vidare illa, men jävlar, vilken helvetisk dag!! Till råga på allt blev jag kallad för tant oxå!!! INTE OKEJ!!

Dock knallade jag över till Trissan på eftermiddagen och lade mig på sofflocket i köket och babblade av mig, oerhört välbehövt och härlig. Vilda bus kom och satte sig på min mage och kramades lite, och så läste vi lite böcker. Drack kaffe och bara var, min positiva energi nivå höjdes massvis. ♥


Nu är jag hemma, är rastlös och vill prata med Bejb! =) Bjuder på en bild från förra Lördagen då vi promenerade runt i halva Norrtälje, köpte kaffe på pressbyrån och sedan travade upp på Södra Berget. Jag ser alldeles jätte pigg och glad ut!


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Väldigt fin bild på dig :)

Postat av: b1

tok snygg ju kram

vem är fotografen måste va ett proffs?

2010-09-10 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback