Min lilla kille börjar bli stor! Här tar h...

dsc04015 (MMS)

Min lilla kille börjar bli stor! Här tar han upp typ en fjärdedel av sängen.. Hur jävlig han än är på dagarna och kvällarna med för den delen, så är han alldeles jätte mysig och kramig när det är sova dags. Snarkar gör han och dregglar.. Haha. Jag är uppe nu iaf, står och väntar på bussen, det känns som om det kommer bli en rätt okej måndag. =) jag funderar på om jag ska baka bullar när jag kommer hem, varför vet jag inte riktigt, men jag är ordentligt sugen på att baka nått, och bullar tar ju tid! =) återkommer med det!


Kommentarer
Postat av: Mia

Om inte annat är det alltid bra att ha bullar i frysen, om man får oväntat besök så att säga..:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback