Goodis!

dsc03680 (MMS)

Om man liksom jag älskar saltlakrits och är sugen på någonting gott.. Köp denna! Godast! Jag är inte så jätte förtjust i ljus choklad (okej kexchoklad) lite för sött, lite för sliskigt.. Ja, ni fattar, min absoluta favorit är riktigt mörk choklad, gärna med havssalt, hallonbitar eller allra helst helt ren.. 70%ig och uppåt, nomn nomn! Hur som haver, denna funkar dock, eftersom det är lakrits då ju! Haha! Är lite fattig dagarna innan lön men prioriterade kattsand och sköljmedel framför cigg.. Ceasar måste ju kunna skita ordentligt och jag tänkte boka tvätt tid.. Hå hå ja ja... Ångan är fortfarande på topp snart 12 timmar senare. =P


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

ååååh så jäkla gott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback