Söndag.

Ännu en slapp söndag. Dock har jag bokat tvätt-tid och ska dra en ordentlig runda med snabeldraken. Ceasar har en tendens att sno grejer här hemma, leka med dem en stund och sen finner jag dem under soffan.. Alltid lika spännande att leta runt där under och se vad som hittas. Bus katt säger jag bara...

Annars har helgen varit förvånansvärt lugn. Drog en sväng till Norrtälje i fredags och slöt upp med gänget hemma hos Katrin, vi lekte twister fast i 3D verision för att kunna förklara på lättaste sätt. Det var sjukt roligt har ett gäng bilder på mobilen, men eftersom datorn inte vill kännas vid min mobil, så kommer det upp bilder senare... På lördagen vaknar jag allt för tidigt, och på grund av detta blev det ett par power naps på soffan i omgångar. =P Hakade på Trissan, Tomas och Vilda ut i skogen och plockade svamp, hittade lite olika sorters kantareller och massvis med oätlig svamp. Eftersom jag inte har så stor koll på vad som var ätligt och inte, så frågade jag Trissan rätt ofta... Hon är en riktig skogsmulle... =)

Utöver det så var lördagen väldigt väldigt lugn. Välbehövt kan jag säga, behöver ladda batterierna ibland.

Nej, kaffe nu och dammsugning snart. Och juste, jag har äntligen gjort ett kragtag och mätt utrymmet inne i mitt badrum, och vet ni vad, jag får plats med ett badkar där inne, så nu håller jag tummar och tår för att jag får hem det snart...! Har genomlidit en vinter i en iskall lägenhet utan badkar, men det mina vänner kommer det bli ändring på nu... HURRA!!! :D:D

Dagens låt!



CEO - Come With Me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback