2011-04-15

Tystnad råder här på Landstormsvägen. Inte ens katten är hemma, det är bara jag. Hela lägeheten är nedsläckt, visst, datorn och tv står på men utöver det, så har jag ett par värmeljus tända. Ingenting annat. Jag lallar omkring i min mörka lägenhet, myser för mig själv framför tv:n. Ceasar har stuckit ut på äventyr och så har även B. Jag tänkte för en stund rulla in till Norrtälje, men lugnet hemma och mitt varma täcke fick mig att stanna kvar i soffan.

Har för länge sedan klättrat i min pyjamas och sippar på en kall öl.

Har haft en toppen mysig eftermiddag. Kom hem och gick över till bästa grannen. Kramades med dem och hängde i Håsta parken en sväng. Soligt men liite kyligt, jag borde ha haft en tjocktröja på mig nu när jag tänker efter, men lite förkylning har ingen dött av!

Funderar helt ärligt på att avsluta fredagen snart, men känner jag mig själv rätt så kommer jag fastna framför en film. Vilket inte är helt fel det heller. =P

Men hoppas att alla har en toppen fredag!

LÖV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback