2011-04-03

Jaha. Inte känner jag mig så där fruktansvärt gammal som jag kanske borde. Var ute på krogen i fredags efter mitt kalas, Nenne övertalade mig och ja, efter en stunds övervägning så gick jag med på att åka in och gå ut. =P Och det var faktiskt rätt skoj, det var bra länge sen jag var ute på krogen, dock var det inte så där super mycket folk ute tyvärr men jag träffade några vänner endå. =) Så jag är nöjd! Fick en hink och skjuts hem. Undrar om det betydde att de tyckte att jag var så pass packad? Nä, det tror jag endå inte, för inte hade jag en krona att göra av med på krogen, men endå lyckades jag hålla strupen fuktad...! :D Sov bort typ heeela lördagen, gick upp i omgångar och drack vatten och liknande, men sen så var det rätt trist att vara vaken själv, så jag kröp ner igen och vi gick inte upp förren efter klockan 15...! Sovmorgon delux! Så länge har jag inte sovit på år och dar känns det som! Huuua! Hade en väldigt lugn lördag i min ensamhet, invigde ett av vinglasen jag fick i födelsedagspresent, kikade på en chick flick och knallade runt i morgonrock heeela eftermiddagen/kvällen. Somnade som en klubbad säl strax efter 00. Är man gammal då? Om man verkligen inte orkar hålla igång två dagar på rad... Undrar jag hur det ska gå på kommande kryss som jag ska iväg på, får göra som Milla och styra koffeintabletter, sist jag åkte så tryckte hon i mig sånna i tid och otid vilket resulterade i att jag sov väl totalt 2 eller 3 timmar på hela kryssningen... It was naaajs!


På återseende!

LÖV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback