Härligt väder!

Goood Morgon!

Det var ett par dagar sen jag var inne här och kollade läget, men mina besökare/läsare sviker minnsan inte bara för att jag inte uppdaterar. Sötnosarna ni då!

Hur som haver, idag är det lördag, och vi ska harva iväg till Gröna Lund. B´s företag har "hyrt" hela stället, och bjuckar på inträde och åkband.

Förhoppningsvis håller solen i sig heeela dagen och jag kan bättra på brännan! ^^ Och åka lite karuseller kanske.

Annars är det stabilt med mig. Det var en kort arbetsvecka och jag kände mig helt manglad när jag kom hem om dagarna, vet inte riktigt ifall jag har en förkylning på gång eller nått, men jag är inte riktigt heelt hundra procentig inte... =/

Uppdaterar under dagen med lite mms inlägg.

LöV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback