Its love I tell You!

När jag vandrade runt i min egna lilla värld på Gröna Lund, så hörde jag helt plötsligt en välbekant röst som sjöng "han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna...." och jag vänder blicken dit jag hörde detta och vem står där på stora scenen om inte allas vår LASSE BERGHAGEN!!! Jag dog! Lubbade dit, upp med telefonen för att ringa min Allsångs vän till tonerna av sträck ut din hand, och så svarar inte Lynn! Då dog jag lite till! It was awesome, och han kollade rakt in i min kamera, jag filmade när han sjöng sträck ut din hand, hela låten, meeeen min ljudupptagning på telefonen är ju galet kass... =/ Jag är nog lite hemligt kär i Lasse... I smyg så där ni vet. ;)

!

 


Kommentarer
Postat av: Lynn

What?! Fan, jag var ute i skogen och hade ingen mottagning! :( Fan också!! Lasse B i mitt hjärta!! :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback