En liten uppdatering.

Första arbetsveckan snart avklarad, första efter semestern alltså, dock jobbar jag "bara" tre timmar om dagen än så länge pga platsbrist, har varit otroligt effektiv under veckan och styrt iordning en massa saker. I Tisdags bakade jag massvis med matpajer till mammas 60års kalas som går av stapeln på Lördag, i Onsdags bakade jag massvis med kakor och kanelbullar till samma event, igår trillade jag ner på arbetsförmedlingen, skrev in mig där, fick hjälp med en handlingsplan, påringning till A-kassan, personlig coach, you name it, fullt ös medvetslös! Sökte ett nytt jobb igår och satt och knåpade ihop ett personligt brev samt kompleterade mitt cv och skickade till honom, håll tummarna för mig! Ska posta lite papper till a-kassan idag oxå, inte glömma!

Så, ja, det är väl vad min vecka har bestått av.. =P

Vila varför då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback