Årets sista dag.

Jaha. Då var årets sista dag här då. Jag sitter och laddar upp för att åka till jobbet. Hade en galet trevlig gårdagskväll hemma hos Patricia & Tomas tillsammans med dem, barnen och Malin & Micke. Åt gott, drack gott och spelade tp in på sena natten. Var nog hemma igen runt 03 rycket, sista milen hem var inte rolig om jag säger så. =P

Blev även "ikapp" körd på deras väg när jag åkte hem, skit skumt, på stora vägen så stannade bilen bakom mig och drog på helljus och extraljus och alla andra möjliga ljus, lyste upp hela området! Blinkade några gånger och sen försvann. En spökbil? I do not know!

Sitter på golvet framför tv och bloggar, ont i både rygg och svank av det hårda golvet. Det här håller inte, måste styra upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback