B har klämt tummen på jobbet tidigare i ve...

photowonder_shar (MMS)

B har klämt tummen på jobbet tidigare i veckan. Det ser "värre ut" irl. Stackarn! Får hålla på med asolsprit och sterila kompressorer, fingerstrumpa och doningar.. Sitter just nu hemma och klämmer lite lunch, ska åka och hämta B på Arlanda i eftermiddag då han slutar så jag har redan nu förberett middagen.. Snacka om energi! Ska hinna förbi Ica oxå och hämta ett postförskott. Tänkte egentligen vänta tills lite mer Cash kommer in på kontot men egentligen, nu eller sen spelar ingen direkt roll känner jag.. Kommer ju endå inte slippa undan att betala för det! Haha!


Kommentarer
Postat av: Erica

Är det bättre på bloggen nu då? För nu funkar det när man ska skriva ett inlägg iaf.



jag har varit sån förut som mest har åkt för att semestra, så det här är första gången jag känner att jag vill "utforska" liksom :P Jaa.. det borde ju kanske vara bäst att åka utan barn eller när barnen är en aning större.. läste någonstans att en "tour" är 7 TIMMAR! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback