Effektiv!

Denna morgon har jag varit jätte effektiv! När det har varit reklamavbrott mellan mina morgonprogram så har jag passat på att bädda ur sängen, vända på madrasser, flytta sängar och dona runt så "gropen" som blivit i mitten av sängen nu (Förhoppningsvis) är borta. Jag har bäddat rent, tryckt igång dagens andra maskin med tvätt, diskat och donat. Lagt upp bilder på köksmöblerna på säljsidan på facebook, vill inte ha mörka köksmöbler längre. Bordet är för stort för oss. Vi använder det inte i sin helhet. Så det är ju bättre om det kommer till användning åt någon annan. =)

Känner mig väldig duktig och effektiv. Funderar på att dra på en ny kanna kaffe. Ska inte åka till jobbet förren kl 14 typ. Tyvärr har jag inte bilen idag. =/ Meen, åka buss är skoj. Har lagt in massa ny musik på mobilen. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback