Hej Hopp!

sitter i skrivande stund på min gudmors jobb här på kulturhuset i stockholm, trillade hit efter min intervju för att kaffa och småprata lite. Välbehövt!

Intervjuen gick väl så där, var inte riktigt förberedd om jag ska vara ärlig, fick bland annat förklara tre bra egenskaper om mig själv samt tre dåliga. Det var svårt, de bra egenskaperna kom jag på rätt lätt, men de dåliga var det lite svårare med. =P Antar att jag är bäst på allt! *not* Sen frågade hon om jag varit med om någonting livsförändrande och då nämnde jag så klart Gambia resan och allt jobb jag gjort med det! Kändes som om vi klickade lite där, hon spetsade öronen och såg helt klart intresserad ut! Så vi får väl se vart det här leder, hon skulle eventuellt höra av sig inom två veckor och om jag inte hör någonting så blir det ingenting. Hon sa även att jag inte skulle bli besviken om hon inte hörde av sig, hallå! Klart man blir besviken!! Men men.

Min gudmor har skenat iväg här i huset för att hämta lussebullar, kvar sitter jag i informations disken och ser väldigt upptagen ut, hoppas ingen kommer och frågar mig någonting, för jag har ingen som helst aning om någonting rörande detta hus. Minns knappt hur jag kom in i huset. Det enda jag vet är att det finns toaletter en trappa ner. Thats it!

Hur som haver, det kommer säkert bli super bra det här!
Ska förbi hemtjänst lokalen när jag kommer tillbaka till Rimbo, skriva på lite papper och liknande vad jag förstod, måste skicka in ett anställningsavtal till min A-kassa oxå. Annars kanske ersättningen blir uppfuckad! Inte Okej!


Kommentarer
Postat av: Erica

EXAKT! Jag kommer garanterat ångra mig ännu mer om jag INTE / ALDRIG åker dit. Medan andra drömmer om Thailand drömmer Erica om Polen, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback