Lördag.

Har spenderat hela förmiddagen inne i Norrtälje, sprungit runt på de flesta butiker och letat men inte hittat. =/ Lite trist men vad göra. Svängde förbi badhuset på vägen hem och hämtade upp min parfym som jag "fyndade" på en köp/sälj marknad på Facebook. Så Nöjd! Kungligt! =P Köpte lite annat smått och gott på Rusta oxå, välbehövt!

Kommer hem och klär granen, mitt i alltihopa kommer det en kille och hans Donna, kollade på köksbordet och jag vet inte riktigt vad de bestämde sig för, vi får la se. =) Bakade pepparkakor och saffrans skorpor. =) Fullt ös medvetslös med andra ord. Det luktar jul här hemma och granen glittrar med sin närvaro!

Är annars dunder förkyld känns det som, eller ja, täppt i näsan och nyser stup i kvarten! Kan skiten ge med sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback