Ny lucka.

Har en ny lucka idag. Sitter och väntar på en bil så jag kan åka till Skebo, men ännu ser jag ingen bil i sikte. Den kommer väl så småningom. Ska städa lokalen i eftermiddag oxå, funderar på att börja redan nu så kanske det inte blir så mycket att göra i eftermiddag. Smart av mig va? =) I know! =P Kan ju iallafall tömma återvinningskärlen och röja av toaletten. För den är inte stor den inte. typ en½ kvadratmeter eller nått. Plättlätt!

Slutar kl 16 idag och ska eventuellt åka in till Norrtälje framåt kvällen, träffa Karin och ta en gravöl, hennes sista dag på PMI imorgon, skönt för henne. =) Ska även få låna hennes bil f.r.o.m fredag eftersom jag ska vara en duktig människa och jobba heeeela nyårshelgen! Wii för mig. Klirr i kassan!

Städa toaletten var det ja. Jippi..! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback