Tisdag

Inte för att jag är så där jätte sugen men jag vet att jag måste. Gå till ICA. I det här hemska vädret! Igår var jag inte ute alls. Eller jo, jag gick ned för trappen och hämtade post, men det var oxå allt. Idag har jag insett att jag behöver både ströbröd och ägg för att lyckas med köttbullarna som jag ska göra till juldagen. Oh the joy. Visst, jag kan ju vänta tills B kommer hem från jobbet och åka till ica men då är ju hela dagen försvunnen. En dag som jag skulle kunna spendera med att trilla köttbullar om ni förstår vad jag menar, kan ju inte ligga i soffan heeela dagen och inte göra någonting alls lixom.. Eller kan jag? ;) Kan kan man ju alltid, men frågan är ju hur det känns sen ikväll, gjorde det igår nämligen, och när kvällen kom och det var dags att sova så var jag inte trött. Sista gången jag kollade på klockan så var klockan efter 01. Inte okej. Speciellt inte när man vaknar kuckeliku dagen efter och hur mycket man än försöker dra sig och somna om, gosa bland täcken och grejer så går det inte. =/ Får la se hur det blir med köksbordet oxå.. Tycker att det börjar bli dags att bli av med det nu..! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback