Alla har rätt till en åsikt.

Fick en "grinig" kommentar av en anonym Norrtäljebo ang. Detta inlägg... Centrum Bistro




(Postat av:

Alla kan göra fel ibland.
Jag har ätit där flera gånger och det har alltid varit supergott och bra service:)
Rimbo är btw ingen stad, det är en liten byhåla så det är inte så konstigt att restaurangerna inte kan ha öppet så länge, ingen idé om det inte finns nåt folk ju... De är faktiskt öppet längre när det finns folk. 2011-02-11 @ 19:53:03)


Svar; Klart att alla kan göra fel ibland. Men det roliga var även att denna person som serverade oss, fick klagomål från en annan besökare med familj oxå. Kanske hon hade en dålig dag. Visst. Men endå, jag har ju rätt till min åsikt. =) Även jag har ätit där förrut, men då hette det inte Centrum Bistro.

Och sure, Rimbo må vara en liten byhåla. Men det är din åsikt. Norrtälje är inte bättre kan jag säga. ^^

Om personen som lämnat denna kommentar hade läst hela mitt inlägg, så hade du nog sett att jag skrivit ett frågande svar på min egna fråga ang. varför det stänger redan kl 22. Att det kanske är pga att det är VINTER. Sist jag var "ute" i Rimbo, så var det faktiskt sommar. Och då var det öppet galet sent, det var liv och rörelse, kareoke och disco. Men som sagt. Det var på SOMMAREN!

♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Felitchia

Det är underligt att varje gång de ska till och gnällas på en blogg så måste man vara anonym.

Varför inte stå för sin åsikt?

2011-02-11 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback