Eyy!

Bara för att jag är dålig, behöver väl inte min statistik lida? Det är inte alls lika många inne och kikar nu som här om sistens då jag kollade. Whats up with that? Okej, jag vet, jag skriver inte lika många inlägg nu när jag har gått hemma heeeela måndagen. Men det kan ju bero på massa saker. Min måndag har iallafall varit mega lugn och mysig..! Har Lallat omkring hemma, pratat med vårdcentralen, fått tid imorgon, bjudit bästaste grannen på lunch samt lyssnat på mini´s hjärtljud live.. ^^ It was awesome och jag blev alldeles tårögd... Nu är det inte lång kvar! ♥ Har annars tagit det lugnt på soffan, svidandet gör sig påmint med jämna vardagsrum, så det känns bra att jag fick tid redan imorgon. Så det blir någon rätsida på detta!

Nu, lite kaffe sen Jack Black´s nya rulle "Gullivers Resor"

Puss Hej!




Kommentarer
Postat av: Gert

Skulle vara kul att om möjligt att sedan få låna

Gert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback