Toppen Fredag!

Jag har trots snökaos och inställda bussar = utebliven arbetsdag haft en underbar fredag! Gick upp i vanlig ordning när väckarklockan ringde, fick veta att jag inte kunde åka till jobbet, men drack morgonkaffe med B innan han lyckades ta sig iväg. Låg nerbäddad i soffan med kudde och täcke och kelig katt, kollade på film och drack kaffe, käkade rostmackor och myste i min ensamhet. Framåt förmiddagen fick jag ryck och bjöd in mig själv på kaffe hos Trissan Hennes syster Marie var oxå där, så det blev en väldig massa kaffe drickande och morgon mys. Aj Lajk! ♥ På eftermiddagen meddelade Lynn att hon och kidsen var påväg till Rimbo, så jag harvade iväg och mötte dem, gick till ica, kämpade med barnvagn och handlade hem mat å fika. Hem till Landstormsvägen, fikade, myste och sen slog jag följe med trion hem till Ingela blev bjuden på middag och kaffe. Kramades med hennes härliga ungar och såg hur de äldsta flickorna gjorde sig redo för disco! ^^ Awesome dag helt enkelt!

Nu hemma, sippandes på en rom & cola.


Full rulle. Även på hemmaplan! Aj Lajk igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback