Bild från när jag testade ett gammalt teor...

100media_imag008 (MMS)

Bild från när jag testade ett gammalt teoriprov i väntan på lektion. Körningen gick så där, det känns att man gick upp tidigt i morse, hurra för risk1an på torsdag 14-18 jag kommer vara helt slut! Övade på att vända på landsväg och Uffe frågade om risker med vänster sväng, om jag såg några lämpliga vändplatser, osv.. Sitter nu på bussen hem, Mumsar på en bulle och funderar på om jag ska bläddra i min nya teoribok, de flinade åt mig på skolan ty min bok var galet gammal, men, problem löst. Köpte ett prov paket oxå, så jag kan sitta hemma vid datorn och försöka lära mig. Det kommer nog bli kalas bra det här, två månader kvar...!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ett tips! Ladda ner "trafikskolan TEO". Det ser "precis" ut som själva skrivningen och är grymt bra. Jag läste teoriboken ca 2gånger och pluggade sedan resten på TEO. Klarade det på första försöket! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback