Egopic, jag vet, men Ceasar fastnar sällan...

100media_imag008 (MMS)

Egopic, jag vet, men Ceasar fastnar sällan på bild. Så, hej, Whats up? Helgen har varit otroligt lugn, har kollat på film nästan hela dagarna, skönt att ladda batterierna! Igår åkte vi till Norrtälje för att spana in nya lägenheten och planera lite. =) Måndagen har varit innehållsrik! Jag har hunnit jobba, haft körlektion, kört med Karin, besökt gym och bokat tid för p-stavs byte samt plocka ut min nya stav. Har inte tid förren i februari, men hade ju apoteket precis brevid så det gäller ju att passa på! Eftermiddagen kommer bestå av teoriläsning. Sen när bejb kommer hem så ska vi grilla kött. Elgrill förvisso men endå, kött fö fan! =P hoppas alla haft en toppen måndag!


Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Ska du flytta till norrtälje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback