Hej Hopp!

Mjääs. Jag vet inte riktigt om jag är kapabel till att uppdatera min blogg med någnting vettigt. Men jag kan väl försöka. Är proppmätt efter middagen. (Lyckades göra ett super god Chili Con Carne! Very Spicy, men ack så god! Phett stolt över mig själv.) Äntligen är det Onsdag. Eller vad säger ni? 60% av arbetsveckan har gått och jag ser fram emot att få vara lite ledig i helgen, nog för att bejb ska spendera sin helg på annan ort och jag kommer garanterat sakna sönder mig lite granna, så ska jag nog endå komma på någonting att göra. Jag är riktigt sugen på en ordentlig öldrickar-kväll. Längtar tills i sommar då solen strålar och vi sitter nere i parken, sippar ljummen öl, lyssnar på musik från någons mobiltelefon, snackar skit och bara älskar livet! Underbart! Ser även mig själv sitta på kvälls kvistarna på min nya balkong (förhoppningsvis) med en iskall strawberry daquiri i näven..! *Fliin*

Nä, som sagt, det här blogg inlägget blev ju inte så värst givande, jag ska styra iordning matlådor och sen funderar jag på en ordentlig dusch. Kanske ett bad? Teoriboken i ena näven och näsan ovanför vattenytan... Somna? Ja det kommer jag garanterat att göra som så många andra gånger då jag badar. Men vadå, det är otroligt skönt att sova i badet. Prommis! =)

LÖV!


Kommentarer
Postat av: Therese

:) så lite så! Kämpa på så går de nog! Kan man de så är det lätt;) ja, jag har bott i Rimbo hela livet men flyttade därifrån för typ 2,5år sedan, dock jobbar jag kvar där:).. Och familj o vännerna finns där! Rimbo i mitt hjärta, hähähä

Postat av: Mats

hoppas du hade snorkel på dig utifall att du skulle somna i badkaret, hehe

2011-01-19 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback