Söndag.

Jag lyckades spilla mjukmedel över min ena hand och det spelar fan ingen roll hur mycket man sköljer, nog fan luktar man mjukmedel iallafall! Förvisso ingenting negativt med det, men endå...!

Annars är det rätt lugnt, håller på med tvättstugan, det ska bara torka och sen vikas in och undan. Efter det tror jag nog att jag går och knoppar så jag är pigg inför morgondagens körlektion... ^^

Men, lite blåbärs glass kan nog hinna slinka ner tillsammans med kvällskaffet... Efter att jag varit nere i tvättstugan å hämtat upp det sista. Som egentligen är det första. För det blev bara tre maskiner så jag behöver bara vänta på en torkning eller vad det är man kallar det för. Äsch, ni fattar...

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback