Fredag.

Efter ett välbehövt och ordentligt häng hemma hos världens bästa bästis så åkte jag in till Norrtälje för att möta upp Nadine, gå en sväng till bolaget och efter det landa på Dg´s för en plankstek och några öl. Vi hängde där en stund, maten var så in i helvete god och ölen kall, underbart, tydligen har Franken börjat jobba där så jag fick en gratis shot! Vi ska tillbaka ner dit om ett par timmar, för jag och Charlie (Nadines karl) ska sjunga kareoke! Jag har redan ringt och förvarnat om vad vi ska sjunga, har även bokat in ett pat shot som står och väntar på oss. Som om det skulle kunna bli bättre? Klart som korvspad att det skulle kunna bli det, om du hade varit här med oss så hade min kväll varit total! Jag saknar dig!

Dags att hugga in på en ny öl, jag avancerade och köpte lite olika fin öl på bolis, alltid skoj!

LÖV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback