Fredagsäventyr.

Jag ska snart åka tillbaka in till Norrtälje för middag och häng med Nadine och några till. Vi ska gå ut och käka för att sen trilla bort till Lommarvägen för drinkar. Najs! Har varit hemma en stund nu och varvat ner efter arbetsdagen och ska väl hoppa in i duschen hade jag tänkt, eller varför inte ett svalt bad. Har inte riktigt bestämt mig än. =P Känns skönt med helg, välbehövt! Imorgon fyller finaste grannen 25 barr och det ska firas. Jag har styrt pressent ;) och det vankas middag där oxå. Tokigt trevligt. Funderar på att plocka med mig en flaska vin, ska höra mig för hur kvällen ser ut. =)

Kommer säkert kasta upp lite mms bilder under eftermiddagen/kvällen. Just wait and see lixom

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback