Home at last! Jag har kört till Västerås i...

mms_img160669234 (MMS)

Home at last! Jag har kört till Västerås idag, qruisat runt och bara glidit. Grabbarna har druckit öl och jag har hällt i mig Cola och vatten.. En helt okej lördag faktiskt. =) fick äran att köra en Volvo V70 2011 med automat.. Underbart!!! Speciellt när vi hamnade i kortegen/kön. Eftersom någon tyckte att vi skulle ta oss från kamping området, irra runt och sen landa på centralstationen en stund. Hurra lixom! Vi tog oss aldrig tillbaka till kampingen, lämnade en man bakom.. Han var på kampingen men körena var olidliga! Typ en meter i timmen. Hur som haver, det var toppen skoj iiallafall, jag är glad över att få köra. Kom till insikt oxå och det kanske är lika bra... Eller vad ska jag säga. I see your true colors... Ingenting mer med det, men ja, nu vet jag. Tack och godnatt! Jag ska grogga lite och bara vara. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback