Tiisdag...!

Disken är diskad, första maskinen tvätt är hängd. Räkningar snart inlagda i internetbanken (Då den väljer att skärpa till sig och börja fungera) Kaffebryggaren står och harklar sig i köket och här sitter jag i min gula regnrock och luktar kiss. =P Allsång På Skansen skämt. Robert Gustavsson. LOL!

Hur som haver, jag känner att jag har varit super effektiv så här på kvällskvisten, ska strax ta mig en stor kopp hett kaffe och placera min bakdel i soffan och titta på
I Spit On Your Grave.
En skräck-klassiker i 2010 års tappning? Känsliga personer varnas, om du pallar, se den, extremt effektiv skräck. Osv osv. Lovorden haglar. Men jag är skeptisk. Vi får väl se hur min åsikt ter sig efter filmen... Får ju passa på att kolla på läskigheter när B inte är hemma. Han och hans bror brände iväg på äventyr. Inte mig emot.. Funderar på om jag ska öppna rödvins flaskan.. ;) Mysa till det liiite extra...?

På återseende hur som haver! iF I surrvive den heeeemska filmen det vill säga...! *Fliin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback