En dag i teknikens tecken...!

Idag är det inte mycket som har gått min väg. Men när jag väl kom hem kunde jag släppa allt "jobbiga" och focusera på att installera in mig i min nya mobil, det var lättare sagt än gjort. För att få med alla mina kontakter från HTC till SonyEricsson så var jag tvungen, att en efter en spara ner mina kontakter till mitt simkort. Vet inte alls varför de inte låg där redan innan men ja, hur som haver så styrde det iordning sig och numrena följde med till nya telefonen. Fixat med ringsignaler och alarmklockor, testat kameran som ni ser i tidigare inlägg, love the blixt! Installerat rutiner för internet och mms. Samt lyckats återskapa mitt kapade hotmailkonto! Det var en ordentligt jobbig procedur, eftersom jag haft min mail i hundra tusentals år och knappt mindes svaret på min säkerhetsfråga.. Meen, efter en stunds funderande så kom jag på det. Problem löst. Har även klickat hem ett nytt plagg inför kommande kryss, frågan är bara om jag hinner få leverans innan avfärd, vi hoppas på det! Håll tummar och tår.

Nu funderar jag på att lägga mig och kolla på desperate, har slutat följa den serien, meeeen. Det känns som om det är någonting jag kanske ska göra.. Det är så kyligt i lägenheten... =/ Burr!

Kram å godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback