Här sitter jag

Alldeles ensam i lägenheten, katten är borta och B jobbar. Dock väntar jag på besök av Felicia och Miou =) Funderar på om jag ska orka riva ur sängkläderna ur sängen, eftersom vi har tvätttid imorgon kväll, behöver även svänga på sängen, eftersom den är "inlagd" (haha) i mitten. Typ. Vet inte hur jag ska förklara, men det har blivit som en "grop" i mitten lixom. Mest är det väl B som stör sig på det meeen jag kan la ge det ett försök och möblera om. ^^

Knäppa igång kaffebryggaren kanske och förbereda middag oxå. Stekt potatis och korv. Mumma!

Snart helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha du lyckades se den :P Joda, "bajskorv mamma" sa hon efter att hon "rullat" den :P haha!

Postat av: Mats

All by my self, i want to be, all by my self...tra la la

2011-05-19 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback