Irriterad.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Eftersom jag inte vet hur jag ska formulera mig, plus att jag vet att det inte kommer tjäna någonting till iallafall. Det kommer inte bli någon förändring, och jag kan inte ändra de tankar som folk har. De konstiga ideér som personen i fråga har fått för sig. Fullständigt oskyldig är jag iallafall. Oavsett vad du tror. Varför skulle jag göra på ett visst sätt först för att göra på ett annat sätt sen? Känns som om det kvittar.

Inte fan tror jag att personal/leverans nissar gör fel heller, med tanke på hur välskrivet det är. Inget kladd ingenting. Jag tror vad jag tror, du säger det du säger. Det är som det är. Tro vad du vill.

Jag blir så sjukt frustrerad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback