Nu sitter jag äntligen för första gången s...

Nu sitter jag äntligen för första gången sen bussresan in till Norrtälje. Om man bortser från en kisspaus mellan våningarna. Men bra går det iallafall. =) annars har jag upptäckt att jag har en bula på huvudet, jag och Alex lirade lite fotboll i lördags och jag skulle nicka, dock glömde jag att jag hade mina solglasögon på mig... De höll, tur nog men ont gjorde det. Skumt dock att jag inte "upptäckt" bulan tidigare. Hur som haver, jag går i väntans tider, min zipperall skulle kommit i fredags men jag fick mail om att den kommer vara försenad.. Upp till en vecka.. Hurra.. Not!! Men den som väntar på nånting gott...! =D Dags att svepa kaffet och fortsätta.. Ha en toppen dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback