Suck.

Här hemma på Landstormsvägen skulle vattnet vara avstängt mellan tidig morgon fram tills 16.00 och visst var det avstängt, jag som totalt glömt bort det (Eftersom jag kastade lappen med motivering, vi är endå inte hemma) kom ju hem vid halv fyra och tänkte ta mig ett bad. HAHA! In Your Face lixom! Inget bad för mig inte. Klockan passerade fyra, jag somnade på soffan... Klockan blev fem, jag vaknade och B kom hem, styrde middag, skulle koka ris men det kom vatten i kranen hurra hurra, bada efter middagen.

Men icke. För det var enbart kallvattnet som kommit tillbaka. Inget varmvatten.. Jag som ville hinna duscha/bada innan hockeyn och Greys. Sagt och gjort, jag tog ett djuuuupt andetag och duschade iskallt. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra, så fort yttersta huden "vant sig" vid kylan så kunde jag faktiskt duscha ordentligt, det var värre med att duscha ryggen. Huuuuua! Hur som haver, när hockeyn började klockan åtta så hade B värmt ett täcke åt mig som jag klättrade in under framför tv:n..

Behöver jag nämna att varmvattnet nu kommit tillbaka? En timme efter min isdusch?! Yeeey mej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback