Torsdag.

(Detta inlägg råkade hamna i utkastkorgen, jag sprang över till bästa grannen och drack vin istället =P)

Jaha. Kan ju informera er om att vi inte alls, överhuvudtaget hade behövt skruva isär byrån och ta med den till IKEA för att byta till en ny, det hade räckt att ta med den sidan som var fel. Tur nog fick vi ett nytt bakstycke, eftersom det så klart gick sönder när jag monterade isär byrån. Vad annars, en tunn spånskiva, som gjord för att gå sönder... =/ Hur som haver, byråerna är nu kompletta, installerade och fyllda med junk.

Annars då? Har fått hem min ziperall som jag glider runt i här hemma, ska försöka ta en sjysst bild och ladda upp vid tillfälle, hur som haver så älskar jag den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback