Söndag.

Här sitter jag uppe på vinden och bloggar. Fanns inte så många andra ställen att sitta på kände jag och ville ha en stund för mig själv. Sagt och gjort! Planerar även på att hänga kvar här uppe ett tag, läsa lite olika bloggar, kolla nyheter och agera allmänt försvunnen..! Just nu är jag less! Känns inte heller som om jag kan göra någonting åt saken, det är ju lixom inte mitt samvete om man säger så..! =/

Hur som. Har haft en toppen helg iallafall, det var galet kul igår på lek&bus landet, kidsen sprang omkring som yra höns och Travis hoppade studsmatta. Eller ja, hoppade och hoppade, han fick ett sånt där sele kring livet (??) som ett par tighta byxor typ, vet inte hur jag ska förklara, hur som haver. Och så hissades han upp en bit för att kunna hoppa högt, problemet var bara att han inte riktigt förstod hur han skulle göra, så det slutade med att jag stod och drog honom i benen och fick honom att "hoppa" högt. Studsa på rumpan och komma riktigt högt, han skrek av skratt och skrek -"jag flyger jag flyger!!!" Jag filmade honom oxå, dock väldigt dålig kvalité och tydligen utan ljud. Det var lite synd, tog lite bilder oxå, men de blev inte så där superbra.. Ska ladda upp någon sen när jag har mottagning på min mobil, göra ett litet bildcollage kanske...

Nej, nu vaknas det lunch till de små liven, antar att jag borde assistera..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback