Suck!

Här hemma har jag trillat omkring och varit små sur över att mina högtalare inte längre fungerar, de "slutade" fungera efter att jag lyssnat innan jag åkte på pappas 60års kryss. Hur som haver, det enda som hände när jag startade dem var att det knäppte konstigt i dem, förstår inte alls varför. Sur och butter har jag iallafall varit.

Idag kröp jag in under databordet för att koppla in B´s bärbara och städa undan lite efter vår hemkomst igår, och då upptäcker jag till min stora glädje att strömkabeln inte sitter i kopplad som den borde. Antar att högtalarna knäppte för att "varna/hinta" om att de inte var inkopplade i strömadaptern utan bara i datorn. I do not know, men glad är jag nu iallafall. Jag kan ju återigen lyssna på musik eller radio eller what ever! Me so happy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback