Blåsa inför nyår..?

Alltså, har jag tråkigt hemma idag eller vaddå? Har spenderat större delen framför datorn, vankandes med min kaffekopp i ena handen, ut för en rök och så in till datorn igen.. Woho, spännande Onsdag jag har!! =P Hur som haver, inte för att jag har någon som helst aning om vad som händer och sker på nyår. Förra året satt vi hemma och myste en sväng, laga "fin middag" och fick sedan ryck att åka in till Norrtälje när klockan var runt 22 på kvällskvisten. =P Bra va? Hur som haver så klickade jag runt och hittade en hemsida med snygga klänningar. Och ja, why not börja spana redan nu, det gäller ju att vara ute i god tid har jag hört! ;) (LÄNK)

Mina Val då;







Jag är mest sugen på den sista. Lite färg endå lixom. Det var en väldigt fin lila färg måste jag säga. ^^


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den sista var jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback