Dag 09 – Min tro

Jag tror inte. jag vet. =P Nä, men seriöst, jag tror inte på gud. Eller på någon annan heller för den delen, jag tror på mig själv och på människan. Jag tror inte att saker och ting händer av en anledning eller att allting har en mening, ibland skiter sig vardagen, sånt är livet. Det kanske inte är en dans på rosor hela tiden, men vem har sagt att man inte kan dansa på tistlar? Hallå, gummistövlar någon? =) Jag tror på att tro. Jag tror att alla har en möjlighet att påverka sitt egna liv och levende. Vill du ha en ändring, fixa. Det är oftast bara du själv som kan ändra dig, låt ingen annan ändra på dig. Eller ändra dig efter andra. Anpassning är bra ja visst. I lagom mån. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback