Fredag.

God Morgon!

Här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, denna morgon var det inte grannarnas spikande som väckte mig klockan kuckeliku utan denna gång var det Ceasar. Han kommer och lägger sig med huvudet på min axel och sin kropp lite som den vill överallt och börjar spinna.. Och det som är speciellt med min kisse när han spinner är att han låter som en skördetröska typ.. Milt sagt! Han spinner så högt! Visst att det kan vara mysigt att lyssna på när man är lite små trött, inte lika mysigt som att höra en bebis eller ett barn sova och små sucka lite ni vet, men endå mysigt lixom.. Dock är det inte lika mysigt att vakna till. Speciellt inte när han märker att jag börjar vakna, så då börjar han prata istället. Han jamar, i låg ton men endå hög ton lixom, vet inte hur jag ska förklara men ja, ut vill han gå, och han ger sig inte förren jag är uppe. Och först då, innan han endå går ut så springer han och äter, dricker, sträcker på sig, kloar lite på sin ställning, kurrar och rullar runt för att bli klappad.. Sen, Sen kan han gå ut.. Varför inte göra allt detta först och sen väcka mig? VA??!! Damn you kitty!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback