Halloween Outfit.

Jag åkte hem till pappa i tron om att han hade kvar sina gamla hemvärnet kläder (byxor, tröjor, kepsar och liknande) men icke. Letade igenom hela förrådet men hittade bara två kepsar och en plunta, det blir man inte millitär av sa jag och åkte hem. Typ. =P

Får en snilleblixt i bilen och hejsan hoppsan har jag en halloween outfit bestående av min svarta långklänning (vilken tur att den fortfarande är en långklänning!!) en av mina svarta tyllliknande gardiner från köket samt en hel del bling bling armband och strumpbyxor. Strumpbyxorna klipptes av så de blev som långa "vantar" tunna lixom.. Jag ska vara en mördad, mördande änka! Gardinen ska alltså fungera som "slöja" det blev enligt min mening ascoolt! Nadine är en ängel och styr lite smink och en leksakskniv till mig imorgon från en lokal leksaksbutik. Sakne är biff! Ska styra någon slags zombie/lik/död sminkning imorgon, hittade min tub med fakeblod oxå. Toppen! Halloween behöver lixom inte kosta! Så länge det känns bra så är det ju toppen!

Sitter nu hemma och njuter av ett par Pistonhead, om ett par timmar börjar idol och eftersom Rimbotjejen Linni är kvar så måste jag kolla på det. Missade det förra fredagen eftersom jag var på båt. ^^

Sååå. Ja. Ska försöka få någon att ta en helbild av mig. Så får ni kanske se.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback